جامع‌ترین فروشگاه تجهیزات و مواد پاکسازی و زیبایی پوست

تولید و واردات تجهیزات پاکسازی در ایران با ضمانت معتبر

GRANDDEVICE.COMPANY

0
مبلغ کل : 450,000 ریال
سبد خرید شما خالی است
به‌روزرسانی

ماساژور گونه و صورت

2,500,000 ریال
3,600,000 ریال
قیمت / kg:
بزرگ تر کردن و نمایش گونه های صورت
از بین بردن خطوط و چروک پیشانی و لبخند
از بین بردن چروک بر روی بینی ،
کاهش افتادگی پوست زیر چانه و گردن
باطری خور با قابلیت ویبره در هنگام ماساژ
With shipment ارسال با پست for 450,000 ریال
ماساژ یک تجربه‌ی لذت‌بخش است که می‌تواند خستگی یک روز کاری را رفع کند. ماساژ به روش‌های مختلفی انجام می‌شود اما همه‌ی آن‌ها همیشه و همه جا اجرایی نیستند. البته بعضی دستگاه‌های ساده‌ی دستی برای ماساژ وجود دارد که همیشه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
ماساژور «ویبراتا»  یک ماساژور کوچک و سبک است که می‌توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید و استفاده کنید. این ماساژور از روش نیشگونی برای ماساژ دادن استفاده می‌کند 

یک محصول شگفت انگیز جهت ایجاد ، بزرگ تر کردن و نمایش گونه های صورت ، از بین بردن خطوط و چروک پیشانی و لبخند ، از بین بردن چروک بر روی بینی ، کاهش افتادگی پوست زیر چانه و گردن
باطری خور با قابلیت ویبره در هنگام ماساژ
کیفیت ساخت فوق العاده عالی
 
آرامش بخش و تضمین زیبایی صورت شمادستگاه ویبراتور طلایی رنگ ویبراتا (ویبراتور vibrata) کمک می‌کند تا تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و بطورکلی هر تزریقی، بدون درد باشد و نیزبعنوان ماساژور صورت و سفت کننده پوست هم بکار می‌رود.
تزریق های زیبایی مانند بوتاکس، فیلر، ژل و غیره امروزه  از ارکان متدهای زیبایی روز دنیا می‌باشند ولی خیلی از مراجعین و متقاضیان زیبایی از درد ناشی از تزریق گلایه دارند واز آن می‌ترسند.
استفاده از این قلم ویبراتور نزدیک محلی که متخصص زیبایی در حال تزریق با سرنگ است، با قدرت مناسبی که دارد باعث ازبین رفتن درد تزریق می شود.
این دستگاه بهترین دستیار برای متخصص زیبایی در هنگام تزریق می‌باشد. چون باعث کنترل و هدایت مواد تزریق شده به مکان‌های مورد نظر و همچنین جلوگیری از گلوله شدن مواد مذکور زیر پوست می‌شود.
استفاده از ویبراتور ویبراتا در حالت عادی و بصورت شخصی بهترین و سادهترین راه برای کشیده شدن پوست صورت است.
روزانه ۱۰ دقیقه ماساژ پوست با آن باعث سفت شدن و ترمیم قسمتهای نرم و شل پوست می‌شود

ما را دنبال کنید

Top